©AdvExp

Organizujemy pojedyncze konkursy, cykliczne akcje prosprzedażowe lub stale funkcjonujące programy lojalnościowe.

Nasza oferta skierowana jest do galerii handlowych, sieci sprzedażowych, pojedynczych marek, a także indywidualnych punktów handlowych, salonów, itp. chcących efektywnie budować więzi z klientem i wzmacniać działania prosprzedażowe.

Na bazie zebranych doświadczeń oferujemy Wam szereg działań wspierających marketing i customer service.

To idealne ukoronowanie okolicznościowych wydarzeń oraz doskonała podstawa długofalowego programu lojalnościowego.

Dzięki analizie danych zbieranych w trakcie programu będziecie mogli precyzyjnie kierować oferty i działania promocyjne do właściwego klienta.

 

Zastosowania

Czym jest Punktomania ?

 

Punktomania to skuteczny system

premiujący klientów za dokonywane zakupy.

 

Przetwarzamy wartość wydawanych pieniędzy na punkty,
które następnie wymieniane są na wymierne korzyści finansowe lub rzeczowe – cashback, karty podarunkowe, prezenty, itp.

 

Na tej podstawie tworzymy pojedyncze konkursy,
cykliczne akcje oraz programy lojalnościowe.

Unikalny algorytm

Dzięki specjalnie opracowanemu algorytmowi jesteśmy w stanie nagradzać klientów jednocześnie za wartość jak i ilość dokonywanych zakupów.

Wygoda

Całość procesu odbywa się w sposób zdalny za pośrednictwem przygotowanego oprogramowania i internetu. Klient może logować się w czasie i miejscu najbardziej wygodnym dla niego.

Elastyczność

W zależności od założonych celów możemy premiować wielkość wydatków w danym czasie lub lojalność klientów doceniając wielokrotność i systematyczność zakupów.

Mobilność

Istnieje możliwość wykorzystania również kiosków multimedialnych instalowanych na terenie galerii.

 

Uniwersalność

Możemy tworzyć dowolne rankingi, dostosowując do indywidualnych preferencji i celów programu.

Bezpieczeństwo

Wszystkie działania odbywają się w 100 % bezkontaktowo,
z minimalną ilością czynności i danych do wprowadzenia.

Atuty programu

Twój e-mail:
Twój nr telefonu:
Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Masz pytanie?

Napisz do nas

Jak w programie promować większe i częstsze zakupy?

  • Zastosowanie obsługi akcji przy pomocy dedykowanej aplikacji oraz prostego i przejrzystego mechanizmu przeliczania równocześnie ilości i wartości zakupów stymuluje zwiększanie obrotów u najemców w Galerii.
  • Zasady udziału są proste. Proces budowania rankingu uczestników jest prosty i przejrzysty.
  • Klient, na bieżąco może śledzić swoją pozycję w rankingu, będąc motywowanym tym samym do kolejnych odwiedzin Galerii i dokonywania zakupów.

Anonimowość i bezstronność

  • Klienci otrzymują unikalne ID z chwilą rejestracji w programie. Do momentu przyznania nagród nie są znane dane klienta – gwarantuje to absolutną transparentność i uczciwość konkursu.

Wygodna forma udziału w programie

  • Klient dzięki możliwości rejestrowania paragonów za pomocą aplikacji komputerowej może dokonywać tej czynności szybko  i samodzielnie. W ten sposób znacząco zwiększamy wygodę klienta – bez konieczności wypełniania kuponów, oszczędzamy czas.
  • Dzięki funkcji on-line klient może na bieżąco śledzić swoją pozycję w rankingu.
  • Prosta i wygodna obsługa jest dodatkową zachętą do udziału w konkursie.

Informacje o klientach i wartościach zakupów  – dodane korzyści dla Galerii

  • W wyniku realizacji akcji uzyskujemy (w wersji elektronicznej) dane klientów pozwalające zwiększyć bazę danych do wykorzystania przy kolejnych akcjach promocyjnych.
  • Aplikacja umożliwia generowanie raportów nt. ilości i wartości zakupów dokonywanych w poszczególnych punktach w dowolnie wybranych okresach.
  • Te dane dają możliwości wykorzystania do personalizowanych działań promocyjnych i zwiększania efektywności działań marketingowych Galerii.

 

Zasady i rozwiązania prosprzedażowe akcji