©AdvExp
Organizujemy pojedyncze konkursy, cykliczne akcje prosprzedażowe lub stale funkcjonujące programy lojalnościowe.
Nasza oferta skierowana jest do galerii handlowych, sieci sprzedażowych, pojedynczych marek, a także indywidualnych punktów handlowych, salonów, itp. chcących efektywnie budować więzi z klientem i wzmacniać działania prosprzedażowe.
Na bazie zebranych doświadczeń oferujemy Wam szereg działań wspierających marketing i customer service.
To idealne ukoronowanie okolicznościowych wydarzeń oraz doskonała podstawa długofalowego programu lojalnościowego.
Dzięki analizie danych zbieranych w trakcie programu będziecie mogli precyzyjnie kierować oferty i działania promocyjne do właściwego klienta.
Punktomania to skuteczny system
premiujący klientów za dokonywane zakupy.
Przetwarzamy wartość wydawanych pieniędzy na punkty,
które następnie wymieniane są na wymierne korzyści finansowe lub rzeczowe – cashback, karty podarunkowe, prezenty, itp.
Na tej podstawie tworzymy pojedyncze konkursy,
cykliczne akcje oraz programy lojalnościowe.
Unikalny algorytm
Dzięki specjalnie opracowanemu algorytmowi jesteśmy w stanie nagradzać klientów jednocześnie za wartość jak i ilość dokonywanych zakupów.
Wygoda
Całość procesu odbywa się w sposób zdalny za pośrednictwem przygotowanego oprogramowania i internetu. Klient może logować się w czasie i miejscu najbardziej wygodnym dla niego.
Elastyczność
W zależności od założonych celów możemy premiować wielkość wydatków w danym czasie lub lojalność klientów doceniając wielokrotność i systematyczność zakupów.
Mobilność
Istnieje możliwość wykorzystania również kiosków multimedialnych instalowanych na terenie galerii.
Uniwersalność
Możemy tworzyć dowolne rankingi, dostosowując do indywidualnych preferencji i celów programu.
Bezpieczeństwo
Wszystkie działania odbywają się w 100 % bezkontaktowo,
z minimalną ilością czynności i danych do wprowadzenia.
Jak w programie promować większe i częstsze zakupy?
Anonimowość i bezstronność
Wygodna forma udziału w programie
Informacje o klientach i wartościach zakupów – dodane korzyści dla Galerii