©AdvExp
Oferujemy stworzenie systemu lojalnościowego w Państwa obiekcie indywidualnie dostosowanego do Waszych potrzeb.
Projektowane rozwiązania poprzedzamy dokładną analizą. Tworzymy dopasowane i skuteczne rozwiązania, zwiększamy lojalność klientów i pomagamy w realizacji celów sprzedażowych.
Właściwe zasady programu lojalnościowego to podstawowy element stanowiący o atrakcyjności projektu zarówno dla uczestnika jak i obiektu handlowego.
Przyjmujemy najlepsze i sprawdzone działania, których celem jest uruchomienie najbardziej efektywnego i atrakcyjnego programu w danej branży.
Wzrost sprzedaży produktów i usług
Zwiększenie ilości i wartości sprzedaży
Nakłonienie Klientów do przyjścia do Waszego obiektu i skorzystania z ofert najemców
Wzmocnienie satysfakcji Klienta i zaoferowanie dodatkowych korzyści
Skłonienie Klientów do powrotów - budowanie lojalności Klientów
Wsparcie podejmowanych aktywności marketingowych.
Właściwe pozycjonowanie
Wzrost sprzedaży produktów i usług galerii - efekt akcji realizowany będzie na każdym poziomie klienckim:
hard-users (VIP) - jeszcze więcej kupować, za jeszcze większe pieniądze,
main stream (główny nurt) - sprowokować do częstszych i droższych zakupów,
non-users (potencjalny klient) - inicjacja / zachęcenie do pierwszych zakupów
Program lojalnościowy w pierwszej kolejności przeznaczony jest dla obecnych klientów.
Program jest skierowany także do przyszłych klientów, powinien stanowić impuls do skorzystania z ofert najemców Państwa obiektu.
Mechanizm programu oparty jest na wprowadzeniu specjalnej karty lojalnościowej, dzięki której klient uzyska rabaty przy zakupie kolejnych produktów i usług.
Kartę klienta można uzyskać poprzez dokonanie zakupu w punkcie handlowym lub usługowym i zarejestrowanie się do systemu.
Korzyści dla galerii
Natychmiastowe, m.in. uzyskanie wiarygodnych danych klienta.
Możliwość rozbudowania bazy danych w celu wysyłania informacji o nadchodzących akcjach marketingowych, itd.
Długoterminowe, zbieranie informacji nt.:
preferencje zakupowe klientów
częstotliwość zakupów
wielkość portfela klientów
lojalność
skuteczność działań promocyjnych
informacje o ilości i wartości zakupów w poszczególnych sklepach
Korzyści dla klienta
Posiadacz Karty ma możliwość korzystania z:
dodatkowych rabatów,
atrakcyjnych zniżek,
ofert specjalnych,
udziału w wydarzeniach zamkniętych
Program daje możliwość nagradzania lojalności konkretnego klienta.
System może wyselekcjonować np. osoby które:
są mężczyznami
są w przedziale wiekowym 30-50 lat
robiły zakupy w ciągu ostatniego miesiąca 5 razy
zakupy dokonywane były w sklepach z odzieżą
kwota zakupów była wyższa niż 100 zł
Dla takich klientów może zostać np. przygotowany i rozesłany kupon rabatowy do sklepu zgodnego z ich profilem zakupowym.
Zakres prac
Oferujemy kompletny program lojalnościowy, stworzony na bazie specjalnej aplikacji komputerowej umożliwiającej wdrożenie i zarządzanie systemem.
Zapewniamy pełną realizację obejmującą, m.in:
Opracowanie regulaminu akcji
Przygotowanie projektu i produkcję kart klienta
Dostosowanie funkcjonalności systemu do preferencji zleceniodawcy
Bieżącą administrację i zarządzanie programem
Współpracę w zakresie pozyskiwania zewnętrznych partnerów programu i nagród dla klientów
Projektowanie i produkcję materiałów promocyjnych
Stałą ewaluację programu stosownie do potrzeb