©AdvExp

Programy lojalnościowe

 

Oferujemy stworzenie systemu lojalnościowego w Państwa obiekcie indywidualnie dostosowanego do Waszych potrzeb.

 

Projektowane rozwiązania poprzedzamy dokładną analizą. Tworzymy dopasowane i skuteczne rozwiązania, zwiększamy lojalność klientów i pomagamy w realizacji celów sprzedażowych.

 

Właściwe zasady programu lojalnościowego to podstawowy element stanowiący o atrakcyjności projektu zarówno dla uczestnika jak i obiektu handlowego.

 

Przyjmujemy najlepsze i sprawdzone działania, których celem jest uruchomienie najbardziej efektywnego i atrakcyjnego programu w danej branży.

Wzrost sprzedaży produktów i usług

  • Zwiększenie ilości i wartości sprzedaży

  • Nakłonienie Klientów do przyjścia do Waszego obiektu i skorzystania z ofert najemców

  • Wzmocnienie satysfakcji Klienta i zaoferowanie dodatkowych korzyści

  • Skłonienie Klientów do powrotów - budowanie lojalności Klientów

  • Wsparcie podejmowanych aktywności marketingowych.

  • Właściwe pozycjonowanie

Wzrost sprzedaży produktów i usług galerii - efekt akcji realizowany będzie na każdym poziomie klienckim:

  • hard-users (VIP) - jeszcze więcej kupować, za jeszcze większe pieniądze,

  • main stream (główny nurt) - sprowokować do częstszych i droższych zakupów,

  • non-users (potencjalny klient) - inicjacja / zachęcenie do pierwszych zakupów

Cele programu

Program lojalnościowy w pierwszej kolejności przeznaczony jest dla obecnych klientów.

Program jest skierowany także do przyszłych klientów, powinien stanowić impuls do skorzystania z ofert najemców Państwa obiektu.

Mechanizm programu oparty jest na wprowadzeniu specjalnej karty lojalnościowej, dzięki której klient uzyska rabaty przy zakupie kolejnych produktów i usług.

Kartę klienta można uzyskać poprzez dokonanie zakupu w punkcie handlowym lub usługowym i zarejestrowanie się do systemu.

Korzyści dla galerii

 

Natychmiastowe, m.in. uzyskanie wiarygodnych danych klienta.

Możliwość rozbudowania bazy danych w celu wysyłania informacji o nadchodzących akcjach marketingowych, itd.

 

Długoterminowe, zbieranie informacji nt.:

  • preferencje zakupowe klientów

  • częstotliwość zakupów

  • wielkość portfela klientów

  • lojalność 

  • skuteczność działań promocyjnych

  • informacje o ilości i wartości zakupów w poszczególnych sklepach

Korzyści dla klienta

 

Posiadacz Karty ma możliwość korzystania z:

  • dodatkowych rabatów,

  • atrakcyjnych zniżek,

  • ofert specjalnych,

  • udziału w wydarzeniach zamkniętych

 

Program daje możliwość nagradzania lojalności konkretnego klienta.

System może wyselekcjonować np. osoby które:

  • są mężczyznami

  • są w przedziale wiekowym 30-50 lat

  • robiły zakupy w ciągu ostatniego miesiąca 5 razy

  • zakupy dokonywane były w sklepach z odzieżą

  • kwota zakupów była wyższa niż 100 zł

Dla takich klientów może zostać np. przygotowany i rozesłany kupon rabatowy do sklepu zgodnego z ich profilem zakupowym.

Charakterystyka programu

Zakres prac

 

Oferujemy kompletny program lojalnościowy, stworzony na bazie specjalnej aplikacji komputerowej umożliwiającej wdrożenie i zarządzanie systemem.

 

Zapewniamy pełną realizację obejmującą, m.in:

  • Opracowanie regulaminu akcji

  • Przygotowanie projektu i produkcję kart klienta

  • Dostosowanie funkcjonalności systemu do preferencji zleceniodawcy

  • Bieżącą administrację i zarządzanie programem

  • Współpracę w zakresie pozyskiwania zewnętrznych partnerów programu i nagród dla klientów

  • Projektowanie i produkcję materiałów promocyjnych

  • Stałą ewaluację programu stosownie do potrzeb